sansar salvo - şerefsiz karaoke dinle

sansar salvo - şerefsiz karaoke dinlemektesiniz... Yirmi sekiz senelik bombok hayatımda Düzenbazlar arasında verdim kavga Yüzüme gülüp arkadan tuzak kuranlar Herşeyin farkındayım asıl düşen onlar Kimisi bana sözde yardım etti Özünde sahtekardı canıma yetti Benim sahte dosta benim yeni bi dosta İhtiyacım yok bu sayfa kapandı silindi Şu an kimseye zararım yok ama Zorlama beni atar kafam yoksa Beni sakın- tek başıma sanma Oyalama beni adamlarını yolla Sen benim dostluğumu haketmedin şerefsiz... Hep adam gibi delikanlı gibi çok da samimi Yaklaştım iyi niyetimi suistimal ettiniz ama Bu sefer çok ayıp ettiniz aga Adam gibi delikanlı gibi çok da samimi Yaklaştım iyi niyetimi suistimal ettiniz ama Bu sefer çok ayıp ettiniz aga Yürümez bu işler yalanla, Hep hikaye duy da inanma Çıkar ortaya foyan zamanla, Yaşadığın hayat zaten palavra Herkes ettiğini bulacak, Herkes hakketiğini görecek Bu adam sizi adam diye tanır mı? Kötülükler yanınıza kalır mı? Sansar Salvo Bu evden çıkardım hep tek gezerdim, erkek evinden de beter çok özensiz, tüm planlar alan dışı hep sezerdim, cok akıllı çok sinsi çok güzeldi. yek gelmem beklerken piskolojin biter bitch, sektirmem sektirmedim iyi bilirsin ama sektirmem diye değil çok sekersin, kim şerefsiz abi ya çok şekersin. Hiç bir yere gitmiyorum, yemin ettim bilmiyorum ne olacagina bak finalde nedense ölmüyorum o yüzden öldür oğlum fon efekti güldüm oğlum ağlıyorduk günde oldu bitti şimdi bitti gitti IQ farkımızdan ötürü kolay çözdüm işi kimi insanlara göre öyle hep triptir, bad triptir aklımız ve bir mezarda saklıyız hastaneden önce orada kalbim attı sakladım.

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.