göksel - bak talihe karaoke dinle

göksel - baksana talihe karaoke dinlemektesiniz... Gel bana sor bana sevgi bu mu diye Girsene kalbime düşmüşken elime Boşveren boş gezen olsan da banane Ben sevemem kimseyi senin yerine Baksana talihe mal verir kimine Seni vermiş benim gibi birine Baksana talihe mal verir kimine Seni vermiş benim gibi birine Yandı yandı içim yandı İçti aşkı kanmadı Yandı yandı içim yandı İçti aşkı kanmadı Kalbimin istediğini almak nasip olmadı Kalbimin istediğini almak nasip olmadı Aşk dağıtır gibisin ya hani bana Gel bu gece sakın kalmasın yarına Sar beni sarmala verme başkasına Kördüğüm ol benimle sakın açma Baksana halime gülme deli diye Akıl ermez bu gönül işine Baksana halime gülme deli diye Akıl ermez bu gönül işine Yandı yandı içim yandı İçti aşkı kanmadı Yandı yandı içim yandı İçti aşkı kanmadı Kalbimin istediğini almak nasip olmadı Kalbimin istediğini almak nasip olmadı

1 yorum:

  1. aşkta yatır gibisin hani bana töbe töbe :D bu değil aşk dağıtır gibisin ya hani bana olacak

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.