Dj akman - bir tek sen varsın karaoke dinle

Dj akman - bir tek sen varsın karaoke dinlemektesiniz... Yarın hiç birşey bugünkü gibi olmayacak bunu biliyorum içimden sen geciceksin Sen gidiceksin bi yerlere ama biliyorum sevda biticek birgün bi yerlerde insanlar hep acı cekicek Ama yinede biliyorum sen uzaklarda da olsan benim yanımda hep yanıbaşımda taa suramda yüreciğimde olacaksın Sen içimde bitmeyen bir alev bir hal aklımda kalacaksın Sen olmasan bitmez Bu sevda.. -akman; aşkı seninle öğrendim bu oyunu hiç düşünemedim verdiğin yeminler sözler kalbimin derinlerinde yüzer Sensizlik beni adeta keser biçer Gezdiğimiz yerler gözlerimin önünden gelir gecer Elimi tuttugun günler seni seviyorum diyen diller hani nerdeler beni bırakip gittin Hayallerimle beni tek başıma koydun Degermiydi bunca güsel gecen günlere ettigimiz aşk yeminlerine Simdi baskalarının ellerine dokunursun bilemem ama seni benim gibi sevecek Gercek birini asla göreme Hayatın sönecek kalbin kan aglayacak gözlerinden yas akacak adımı anacaksın bırakma beni bi tanem affet beni sevgilim senden baskasını sevemem Ellerin ellerimden ayrılamaz unutmadım o yeminimizi Affet beni bi tanem bu sözleri sölemek için artık çok gec Sen bu sözleri dinlerken ben bu dünyadan yok olup gidicem öbür tarafta senin hayalinle oturup seni bekleyecem Melek gibi yüzünü o güsel kaşlarını özledim bitanem nolur bana dön.. Sevipte terkedilmek budur işte Kader arkadasim söyletmez Başla içindekileri anlatmaya dostum Söyletmez; Beni tanımayıp arkamdan konuşanlar Beni sana seni bana yanlış anlatanlar Bizi bu duruma sokar burnumda ise senin kokun kokar Sana olan duygularım kaçınılmaz bir halde çıkar 77ye inmez 7ye özlerim seni hergece her parçam seni söylüyor İçimdeki duygular senden hiçbişey gizlemiyor Nereye gidersem gideyim ruhun benimle Yoklugun ise benimle alay gecmekte Bu hüzün bana acı vermekte sendin beni sevmeyen bendim ugrunda can veren Aşkım ölüyorum sana seni taktım kafama rakı elimde kalem sözlerimde oldu paramparca sevmeyecegim sevdim bir defa ölmeyecegim sen öldürdün beni bin defa bir tanem özlüyorum seni nasıl kıydın bu kalbe bu cana yıkılmak yok dedin çaktı şimşek gibi indi kalbime bu acı elimi sallasam ellisi dedin beni bırakmaz terketmez sandım sen benimle oynadın zamanımı harcadın Sendin benim tek umudum gökteki yagan yagmur gözlerimden akan yaşlarin sahidi Ne olursa olsun sevgilim birtek SEN VARSIN BENİM İÇİN...

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.