Burçin birben - seviyorum karaoke dinle

Burçin birben - seviyorum karaoke dinlemektesiniz... Seni Benden Almaya Seninde Gücün Yetmez Şu Yaralı Kalbime Benimde Sözüm Geçmez Seni Benden Almaya Seninde Gücün Yetmez Şu Yaralı Kalbime Benimde Sözüm Geçmez Anlamasanda Beni Dinlemesende Olur Başkasını Sevemem Saçmalama Ne Olur ---- Anılar Kilitlimi Sana Resimler Delil Gibi Bana Allahım'da Şahit Buna . Gel İçimden Seni Alsana Kolaysa Sen Unutsana Yazıklar Olsun Bana Seviyorum Seviyorum... Seni Çok İntro Facebook:Burçin Birben Seni Benden Almaya Seninde Gücün Yetmez Şu Yaralı Kalbime Benimde Sözüm Geçmez Seni Benden Almaya Seninde Gücün Yetmez Şu Yaralı Kalbime Benimde Sözüm . Geçmez Anlamasanda Beni Dinlemesende Olur... Başkasını Sevemem Saçmalama Ne Olur ---- Anılar Kilitlimi Sana Resimler Delil Gibi Bana Allahım'da Şahit Buna... . Gel İçimden Seni Alsana Kolaysa Sen Unutsana Yazıklar... Olsun Bana Seviyorum Seviyorum... Seni Anılar Kilitlimi Sana Resimler Delil Gibi Bana Allahım'da Şahit Buna... . Gel İçimden Seni Alsana Kolaysa Sen Unutsana Yazıklar... Olsun Bana Seviyorum Seviyorum... Seni

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.