Akın Canpolat - Hasret Mevsimi karaoke dinle

Akın canpolat - hasret mevsimi karaoke dinlemektesiniz... Derdimin dermanı inan ki sende Hasretin kor oldu bedende tende Yakıyor yüreğimi her gülüşte Sensiz yaşamaya heves yok bende Hayallerim sana düşlerim sana Ölümsüz ayrılık yok derdin bana Azrail gelirse bir gün bu cana Giderim sevdiğim direnmem asla hayatım bağlı kaldı bir umuda, yaşattım gözlerini bu dünyamda, daraldım seni düşündüğüm anda, daldım ben hayale yaktım sigara... Tükenmez içimde bitmez umutlar Yoldaşım oldu, sensiz boş sokaklar Efkarım başımda, sigaram yanar Sevdiğim, sensiz anlamsız buralar unuttum desem yalan olur seni, önüme çıkıyor asilce sevgi, sensizlik sarınca yaralı kalbi, hayattan kopasım geliyor harbi... Saymadım hasretle geçen günleri, Yüreğimde yatan sevdamı seni Unutmak mümkün mü o gözlerini Sonuna kadar, seveceğim seni

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.